Nytt år, nya möjligheter.

Sorry att jag inte uppdaterat på länge, hänt en del senaste tiden, både bra och lite mindre bra saker. Jag vet inte om jag kommer att ha varken tid, lust eller inspiration att hålla igång den här bloggen, dessutom blir det inget roligt för er få läsare att få ett inlägg i månaden. Antingen är det att lägga ner den helt, eller börja på en ny, det är ju trots allt nytt år, nya tag. Eller?

Har i alla fall äntligen kommit igång med träningen igen, efter en axel ur led, en magsjuka och en låååångdragen förkylning senare. Känns att det var ett tag sedan man tränade, ställde mig på vågen och trodde jag gått upp minst 3 kg under den 1,5 månaden det inte blivit någon träning med jul o allt sånt. Men inte! Stod kvar på samma men usch så inte okej man mår, man känner sig fruktansvärt otränad och inte alls på topp. Är ju van att träna 4-5 dagar i veckan, då går det fort tydligen. Men skönt att vara igång igen!

Varit lite på hemmaplan i Västerås under jul med familjen, vännerna och denna kvinnan kom till Hallsta på juldagen, mellandagarna gick åt till shopping och vi gjorde en roadtrip till Vingåker. Sen åkte vi hem till Sthlm på nyårsafton och spenderade kvällen i Jakobsberg.

Så ja. Vad säger ni? Jag behöver ny inspiration, ska jag lägga ner bloggen helt eller vad vill ni läsa om?

Kommentarer
Postat av: jessica

behåll den mem piffa till den lite. :)

2011-01-17 @ 18:19:20
URL: http://jerkalin.blogg.se/
Postat av: Bönan

Vet precis hur det känns med bloggandet.

Du ska inte skriva om det inte känns ok.

Jag tittar in ett par gånger i veckan för att se om du har skrivit något, jag skulle iaf sakna din blogg om du la ner den.

Det jag gillar är ditt sätt att skriva vardagsbetraktelser, träningsmotivation och dina utbrott om idioter och sönderspelade låtar :)

2011-01-21 @ 20:57:26
URL: http://superbonan.blogg.se/
Postat av: Bönan

Yay bra beslut!

/Kim

2011-01-22 @ 20:03:17
URL: http://superbonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0