Det är inte okej!

Jag förstår mig inte på folk. Och detta säger jag inte bara för att jag blir bitter av att sluta snusa, utan för att jag upplever detta VARJE dag och kan utan att överdriva säga att det har varit så varje dag senaste 10 åren, minst.
Vad är det för rättighet folk tror de har att stirra på en som det käkat blängsylt till frukost, lunch och middag? Dagens praktexempel är när jag öppnar dörren till omklädningsrummet på badet/gymet - möter en dam i kanske 40-45 årsåldern som tittar på mig som om hon spärrat upp ögonen med tändstickor. Vad tror hon egentligen? Att en kille en 20-årsåldern helt utan problem skulle knalla in på tjejernas och helt oberört byta om? Fan skärpning.
Visst jag är medveten om att jag kanske inte är särskilt feminim av mig med halvbaggy jeans och mössa där inget hår syns under, men vaddå, jag är låååångt i från ensam att ha sådan stil och trodde folk vant sig vid det år 2009.
Men nu slutar det inte där, när jag väl bytt om och tagit mig ner till gym, så fortsätts det att glo. Och inspekteras från topp till tå och tvärtom. Nu kan jag inte längre acceptera att folk kanske är lite smått förvirrade, eftersom jag alltid tränar i tajt linne från gina tricot och saker och ting syns rätt tydligt. Visst att jag fortfarande inte har tajta byxor för det står jag inte ut med!

Nu får ni fan skärpa er. Jag kan ta att folk som inte börjat skolan än tittar och undrar, men resten - SKÄRPNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0