Förkylning. Långhårig. Jobb.

Vet att jag varit kass på att uppdatera, inte meningen. Men har jobbat och varit (eller snarare är fortfarande) tokförkyld. Varje gång man snyter sig så släpper locket för öronen och jag kan höra igen. Fattar inte var allt snor kommer ifrån, det borde ta slut någon gång?
Och inte nog med det så har jag ont i halsen plus att en visdomstand bråkar med mig, gör fruktansvärt ont! I natt väckte det mig fyra gånger en gång i timmen från 04:00. Strax efter 8 gav jag upp och gick upp.

Nåja. Träningen då. Det ligger så gott som på is just nu, kan ju knappt gå upp för en trappa utan att bli anfådd, jävla förkylning. Men när detta är över då ska det slitas, ska köra hårt så man nästan känner blodsmaken i munnen! Har ett mål till sommaren, ta 200 kg i benpress.
Kom ju igång nu efter jul, men ja, då ska man gå och bli sjuk, ganska ordentligt dessutom.
Dessutom har jag jobbat en hel del, kommer ihåg första två dagarna, innan kroppen blev van hur trött man var efter en dag. Men efter det har det varit kul att gå dit faktiskt. Lite pyssel trots "stillasittande", skulle kunna göra det på heltid faktiskt :) Trots att det är enorma mängder och att man tycker att man kanske borde bli trött på att se texten "PALL MALL" efter 20.000 ex så är det fortfarande kul faktiskt. Så måste säga tack till Christer och www.realtryck.se :)

Är förövrigt så fruktansvärt långhårig, har nog inte haft så här långt hår på 18 år. Men jag gillar det. Men har inget som kan kallas för en frisyr. Så i dag blir det att försöka hitta en hyfsat billig men bra frisör och toppa det lite och göra någon slags frisyr av det. Var nog i somras, juni-juli någongång, jag klippte mig senast.

Nej. Dags att styra upp sig och röra sig mot tuben. Stan som gäller idag. På jakt efter en skjorta eller en t-shirt. Utgång på lördag - fira den där dreadsbeklädda damen från Idol på Kolingsborg.

Och på tal om Idol. Jag lyssnar på Erik om och om igen just nu. Särskilt "18 and life" och "Higher". Så fruktansvärt bra!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej.



Jag har saknat dig! Trist med förkylning som kommer och förstör. Hur går det med axeln?

Ha en trevlig lördag.

/Mia

2010-01-21 @ 10:59:47
URL: http://skarpdig.bloggg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0