Finn två fel?


Sitter på pendeln hem nu ikväll vid 21:30, då kommer ett sms som lyder ungefär såhär;
"Förresten, det springer omkring en galen homofobisk snubbe från SD i Södertälje, gå försiktigt hem!"

Okej.. blir lite smårädd (stora starka jag liksom.. pfff) o var beredd på att ge honom en knä i skrevet om han sulle ge sig på mig..
Nåja, surfar in på Qx.se och kollar, då får jag se denna artikel och vad det egentligen handlade om.
Då skickade jag tillbaka ett svar som löd; "sluta skräm mig sådär! Den där idioten GÅR man ju i från!!"


(För att läsa hela artikeln om denna förvirrade (?!) individ, klicka här: http://www.qx.se/val2010/15407/sverigedemokrat-propagerar-homohat


Nu ska jag däcka, det tar på krafterna och cykla 4,2 mil efter ett benpass. Vilket marathonpass idag. ;)

Kommentarer
Postat av: Bönan

Haha men sånna människor är ju jättehärliga att konfrontera. Först laddar man med argument sen ger man sig inte, för tillsist har de snackat in sig själva i ett hörn.

har praktisert det på jehovas och blir numer aldrig störd av dörrknackare :)

2010-09-14 @ 17:04:27
URL: http://superbonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0