Godmorgon

Befinner mig i Hallstahammar hos mamma och pappa. Varför kan man inte sova ut när man väl får? För mycket att göra idag tror jag. Sola, till stan, tillbaka hit, bolaget, färga håret, vela i tre timmar vad man ska ha på sig, sen avfärd mot Örebro innan 15:00 troligtvis, för ikväll vankas det tydligen gayfest på Heaven (hette det så?). Det är Saras och Lisas förslag att vi ska dit, jag hänger på för behöver komma bort från Sthlm lite. Kul med nytt ju :)
Den här veckan tror jag minsann det har varit "träffa-ditt-ex" vecka. I onsdags (som BARA skulle vara spela-biljard-sen-åka-hem-kväll) slutade på Engelen i Gamla Stan med Sofie, Louise, Jasmin, Johanna och Jonna och i en svarttaxi hem kl 04:00. Bra när man ska upp 06. Men jag överlevde!
Igår blev det bowling med Lisa och Sara, sen en sväng till bill o bob där ex nr två kom förbi några sekunder, körde hem de vid midnatt och däckade sittandes i systers säng där jag numera ligger.
Nej, dags att ta tag i dagen. Sola först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0