Take care

So hold on to the ones who really care 
In the end they'll be the only ones there 
When you get old and start losing your hair 
Can you tell me who will still care?


Människor som kommer och går i ens liv, hur många tror du att du kommer minnas om tjugo år som om det vore ett halvår sedan? Inte speciellt många tror jag.
Låtar, saker, maträtter, upplevelser, platser - saker som påminner om någon, om det är en vän eller gammal kärlek, bara för en liten stund - kan man leva länge på. 
Men - det finns de som sätter spår i ens liv, en del kortvariga, en del långvariga. 
I dag när jag hörde låten dök en viss person upp. En person med de där ögonen och ett leende som får vem som helst att smälta, med ett hjärta av guld som förtjänar det bästa här i världen. Och det hoppas jag att du har hittat eller kommer hitta. 
För trots att vi inte hörs så ska du veta att du dyker upp ibland och det gör mig glad. Och jag hoppas att jag dyker upp någon sekund i bland i ditt liv också.
Jag hoppas du tar åt dig och att du mår underbart bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0